Naše společnost si vyhrazuje právo odmítnout přepravu zásilek od lidí, kteří jsou v souvislosti s COVID-19 v karanténě či jsou tímto virem nakaženi. Objednáním přepravy prohlašujete, že v místě odesílatele i adresáta nejsou známy žádné případy tohoto viru, a to ani ve stavu karantény. Dále se zavazujete nás i po dobu 14 dní zpětně o případné změně ohledně rozšíření viru a s tím spojené karanténě informovat. V případě zatajení této skutečnosti budou vůči Vaší společnosti učiněny právní kroky pro napravení případné škody, která by Vaším jednáním byla způsobena naší společnosti.

Děkujeme za pochopení Takecars.

Jsem držitelé certifikátu ISO 9001
ISO 9001

Klientská zóna
Přihlášení


Zapomněli jste heslo?
Volejte 224 800 224

Spočítat cenu pro Prahu - ČR / SK / EU
Odkud
Kam
 

Brzdí vaše podnikání pomalá přeprava zásilek? Kdy se vyplatí kurýrní služba?

Patříte mezi firmy, které staví na dodávkách zboží nebo dílů? Potřebujete najít optimální cestu, jak vždy doručit zásilky cílovému adresátovi včas a s minimálními náklady? Teoreticky máte dvě možnosti, zřídit vlastní logistické oddělení, které budete řídit, ale také spravovat a platit. Nebo využít služeb externího přepravce. V široké nabídce však můžete šlápnout vedle nebo platit zbytečné navýšení cen.

Investice s velkým závazkem

Správa vlastní logistiky dalece přesahuje pouze výdaje na cestu. S řidičem platíte sociální a zdravotní pojištění, musíte vložit investici do vlastního vozu a společně s ním do nákladů přidat pojištění, povinné ručení, pravidelnou údržbu a servis. Společně s náklady pak úměrně roste i zodpovědnost. Firma může prosperovat a řidiče vytíží optimálně, pak se i vložené náklady mohou pomalu vracet. Nicméně může nastat i opačný problém. Podle jakého klíče budete plánovat investice do vozového parku a jak zařídíte logistiku do této fáze?

Není přeci jen jednodušší využívat přepravní služby přesně podle aktuálních potřeb? Nemusíte řešit vůbec nic, pouze objednáváte služby, které opravdu v danou chvíli plně využijete.

Dokonalý přehled nad všemi náklady

Oproti pevnému závazku se jeví volba externího partnera jako rozumnější a hlavně flexibilnější. Ne každý dopravce však přistoupí na otevřenou spolupráci, a ne každý dopravce nabízí natolik pestré portfolio služeb. Chybná volba vám může řízení zásilek komplikovat souběhem několika různých firem, několika různými systémy a nespočtem nepřehledných tarifů a vyúčtování.

Takecars vstupuje do hry s mnoha výhodami. Dokáže doručit zásilky ve spektru od běžných dokumentů až po nadměrnou váhu. Má k dispozici nejen běžné vozy, ale i pick-up nebo dodávku. Na základě telefonátu nebo vyplněním údajů do online formuláře vám ke každé zakázce nabídne několik variant. Konečná volba je jen na vás. Můžete volit expresní dodání nebo využít ekonomicky výhodný řízený svoz. S každou objednávkou se však můžete spolehnout, že zvolená služba a její cena platí a proběhne přesně podle zadání.

Po Praze, v rámci ČR nebo po zemích EU?

Pokud vás odrazuje složitá spolupráce s několika externími dopravci, pak poměrně zbytečně. Například expresní kurýrní služba Takecars dokáže plně vyhovět nárokům na doručení zásilek jak v rámci hlavního města, mezi pobočkami v ČR, ale problém není ani doručení zásilek do dalších zemí. Stejný objednávkový systém, stejná rychlost a spolehlivost je garantována všem službám. Takecars své flexibilní služby může opřít nejen o vlastní vybavený vozový park, ale také o výhodnou spolupráci s mezinárodním dopravcem DHL. Vaše zásilka tak může být zařazena do přepravy v reálně nejkratší a nejrychlejší trase, a za výhodnějších finančních podmínek.

Udělejte dobrý dojem

Předávat si dokumenty, objednané zboží nebo návrh projektu je sice součástí rutinní komunikace, ale první dojem se stále počítá. Vozidla Takecars jsou dobře rozpoznatelná jednotným polepem, řidiči vždy dbají na formální vystupování. Pokud si váš obchodní partner nezapamatuje na poprvé vaše jméno, určitě si vás zařadí podle vzhledu. Vše, co souvisí s vaší firmou musí nést vysokou firemní kulturu. Neprodáváte jen své zboží, ale především svou značku a tu vám Takecars pomůže posílit.

Expresní kurýrní služba expresní kurýrní služba TakeCars

 

Jsem držitelé certifikátu ISO 9001
certifikát ISO 9001

Michal Anýž - Takecars

Kancelář:
Koněvova 2660/141
130 00 Praha 3

 


+420 224 800 224
+420 777 558 058

 


info(zavináč)takecars(tečka)cz

 

Fakturační údaje:

Michal Anýž - Takecars
Třebešovská 2254/105
193 00 Praha 9 - Horní Počernice


IČ: 69528608
DIČ: CZ8008140261

Číslo účtu 1154511
Kód banky 5500
IBAN CZ5455000000000001154511
SWIFT RZBCCZPP

 

TAKECARS s.r.o.
Koněvova 2660/141
13000 Praha - Žižkov

IČO: 08077703
DIČ: CZ08077703

Číslo účtu 560550
Kód banky 5500
IBAN CZ8855000000000000560550
SWIFT RZBCCZPP

 

Kontaktní formulář

* neslouží k objednání zásilky